CÓDIGO SIA: 991960
Queixas e Suxestións xerais ante o Ministerio de Facenda e a Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa
Presentación de queixas polo mal funcionamento dos servizos públicos do Ministerio de Facenda (excluída a Axencia Tributaria) e da Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa. Tamén presentación de suxestións para a mellora dos este servizos públicos.
Órgano responsable: Inspección Xeral
Destinatario:
-
Cidadán
Presentación:
-
En las oficinas de registro, por correo electrónico firmando electrónicamente la solicitud y por la aplicación informática accesible desde Internet en la URL https://serviciostelematicosext.hacienda.gob.es/IG/Ingenet2/
-
En cualquier oficina que tenga Libro de Quejas o Sugerencias
-
En cualquier Registro público
Lembra
- Os accesos a este servizo realízanse utilizando unha canle segura de comunicación, e como requisito indispensable deberá identificarse mediante un dos métodos postos a disposición polo servizo Cl@ve: Cl@ve PIN, Cl@ve Permanente ou Certificado Electrónico. Información sobre Cl@ve.
- Para calquera tipo de consulta técnica ou do contido do sitio: inspeccion.estadistica@hacienda.gob.es
- Ligazón ao formulario descargable (PDF aprox. 988,50 KB) para tramitar o procedemento por vía presencial presentándoo en calquera oficina da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros.
Axuda á tramitación
Formularios para a tramitación
Identificación:
-
DNI electrónico
-
Certificado electrónico
-
Clave PIN
Documentación:
-
Nome: A que estime precisa en apoio da súa queixa ou suxestión
Tipo: Documentación particular del interesado
Obrigatorio: Non
Intermediado: Non
Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacións ---
Taxa e/ou tarifas: No
Forma de inicio: Interesado
-
Efecto silencio: Non ten
Fase de tramitación:
-
Traslado ao órgano competente, apertura de expediente informativo e resolución polo mesmo previo contacto, no seu caso, co interesado
Prazo de resolución: 20 Día/s hábil/es
End via: Si
Órganos de resolución:
-
A Dependencia afectada pola queixa ou a suxestión
Recurso:
-
Non ten
Normativas básicas
-
Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.
-
Instrucción de 25 DE JULIO DE 2007, de la Subsecretaría, referente a las actuaciones de mejora de la calidad de los servicios públicos en el ámbito del Ministerio de Economía y Hacienda
-
Orden EHA/3636/2005, de 11 de noviembre, por la que se crea el registro telemático del Ministerio de Economía y Hacienda