Saltar al contenido principal

mércores, 12 de marzo de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 991960

Queixas e Suxestións xerais ante o Ministerio de Facenda e a Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa

Presentación de queixas polo mal funcionamento dos servizos públicos do Ministerio de Facenda (excluída a Axencia Tributaria) e da Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa. Tamén presentación de suxestións para a mellora dos este servizos públicos.

Órgano responsable: Inspección Xeral

Destinatario:

  • Cidadán

Presentación:

  • En las oficinas de registro, por correo electrónico firmando electrónicamente la solicitud y por la aplicación informática accesible desde Internet en la URL https://serviciostelematicosext.hacienda.gob.es/IG/Ingenet2/

  • En cualquier oficina que tenga Libro de Quejas o Sugerencias

  • En cualquier Registro público

Formularios para a tramitación

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

  • Nome: A que estime precisa en apoio da súa queixa ou suxestión

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións ---

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Non ten

Fase de tramitación:

  • Traslado ao órgano competente, apertura de expediente informativo e resolución polo mesmo previo contacto, no seu caso, co interesado

Prazo de resolución: 20 Día/s hábil/es

End via: Si

Órganos de resolución:

  • A Dependencia afectada pola queixa ou a suxestión

Recurso:

  • Non ten

Normativa

Normativas básicas

  • Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.

  • Instrucción de 25 DE JULIO DE 2007, de la Subsecretaría, referente a las actuaciones de mejora de la calidad de los servicios públicos en el ámbito del Ministerio de Economía y Hacienda

  • Orden EHA/3636/2005, de 11 de noviembre, por la que se crea el registro telemático del Ministerio de Economía y Hacienda