Saltar al contenido principal

xoves, 1 de maio de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 991960

Queixas e Suxestións xerais ante o Ministerio de Facenda e a Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa

Presentación de queixas polo mal funcionamento dos servizos públicos do Ministerio de Facenda (excluída a Axencia Tributaria) e da Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa. Tamén presentación de suxestións para a mellora dos este servizos públicos.

Órgano responsable: Inspección Xeral

Destinatario:

  • Cidadán

Presentación:

  • En las oficinas de registro, por correo electrónico firmando electrónicamente la solicitud y por la aplicación informática accesible desde Internet en la URL https://serviciostelematicosext.hacienda.gob.es/IG/Ingenet2/

  • En cualquier oficina que tenga Libro de Quejas o Sugerencias

  • En cualquier Registro público

Formularios para a tramitación

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

  • Nome: A que estime precisa en apoio da súa queixa ou suxestión

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións ---

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Non ten

Fase de tramitación:

  • Traslado ao órgano competente, apertura de expediente informativo e resolución polo mesmo previo contacto, no seu caso, co interesado

Prazo de resolución: 20 Día/s hábil/es

End via: Si

Órganos de resolución:

  • A Dependencia afectada pola queixa ou a suxestión

Recurso:

  • Non ten

Normativa

Normativas básicas

  • Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.

  • Instrucción de 25 DE JULIO DE 2007, de la Subsecretaría, referente a las actuaciones de mejora de la calidad de los servicios públicos en el ámbito del Ministerio de Economía y Hacienda

  • Orden EHA/3636/2005, de 11 de noviembre, por la que se crea el registro telemático del Ministerio de Economía y Hacienda