CÓDIGO SIA: 2328523
Reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web.
Reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisito esixidos. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.
Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica
Destinatario:
-
Cidadán
-
Empresa
-
Administración
Presentación:
-
Presencial e/ou electrónica, en función do regulado ao respecto na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento administrativo Común das administración públicas.
Lembra
- Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
- Enviar por vía electrónica a súa solicitude
- Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
- Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
- En las solicitudes de reclamación contra la desestimación de una solicitud o queja en materia de accesibilidad web tenga en cuenta las siguientes indicaciones en el apartado Solicitud del formulario REG:
- Organismo ou entidade destinataria: indique “Subdirección Xeral de Servizos Web, Transparencia e Protección de Datos”; ou “Secretaría Xeral Técnica (deste ministerio)” se a reclamación é por unha actuación desta Subdirección Xeral
- Asunto: escriba neste campo “Solicitude de reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web”
- Nos campos Expón e Solicita: indique qué solicitude de información accesible ou queixa recórrese e especifique o obxecto da súa reclamación (coñecer e oporse aos motivos da desestimación, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos)
- Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Para incidencias técnicas que afecten ao REG pode contactar con: https://reg.redsara.es/contacto
- Ligazón á información do procedemento no Portal do Ministerio
Axuda á tramitación
Formularios para a tramitación
Identificación:
-
DNI electrónico
-
Certificado electrónico
-
Clave PIN
Documentación:
Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacións:
-
Postal
-
Electrónica por comparecencia na Sede
-
Electrónica por Dirección Electrónica Habilitada
Taxa e/ou tarifas: No
Forma de inicio: Interesado
-
Efecto silencio: Negativo
Fase de tramitación:
-
Inicio mediante a presentación da reclamación ante a Unidade responsable de accesibilidade do Ministerio de Facenda.
-
Resolución pola Unidade responsable de accesibilidade.
Prazo de resolución: 2 Mes/es
End via: No
Órganos de resolución:
-
A unidade responsable da accesibilidade do Ministerio de Facenda
-
O superior xerárquico da Unidade Responsable de Accesibilidade web, se a reclamación é por unha actuación desta unidade.
Recurso:
-
Os recursos administrativos que procedan, de conformidade co disposto no artigo 112 da Lei 39/2015, do 1 de outubro de 2015.
Para máis información dirixirse a:
-
Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
Normativas básicas
-
Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.