Saltar al contenido principal

luns, 30 de xuño de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 2328523

Reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web.

Reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisito esixidos. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.

Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica

Destinatario:

  • Cidadán

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Presencial e/ou electrónica, en función do regulado ao respecto na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento administrativo Común das administración públicas.

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Postal

  • Electrónica por comparecencia na Sede

  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Negativo

Fase de tramitación:

  • Inicio mediante a presentación da reclamación ante a Unidade responsable de accesibilidade do Ministerio de Facenda.

  • Resolución pola Unidade responsable de accesibilidade.

Prazo de resolución: 2 Mes/es

End via: No

Órganos de resolución:

  • A unidade responsable da accesibilidade do Ministerio de Facenda

  • O superior xerárquico da Unidade Responsable de Accesibilidade web, se a reclamación é por unha actuación desta unidade.

Recurso:

  • Os recursos administrativos que procedan, de conformidade co disposto no artigo 112 da Lei 39/2015, do 1 de outubro de 2015.

Para máis información dirixirse a:

  • Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es

Normativas básicas

  • Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

Lembra

  • Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode​:
    • Enviar por vía electrónica a súa solicitude
    • Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
    • Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
  • En las solicitudes de reclamación contra la desestimación de una solicitud o queja en materia de accesibilidad web tenga en cuenta las siguientes indicaciones en el apartado Solicitud del formulario REG:
    • Organismo ou entidade destinataria: indique “Subdirección Xeral de Servizos Web, Transparencia e Protección de Datos”; ou “Secretaría Xeral Técnica (deste ministerio)” se a reclamación é por unha actuación desta Subdirección Xeral
    • Asunto: escriba neste campo “Solicitude de reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web”
    • Nos campos Expón e Solicita: indique qué solicitude de información accesible ou queixa recórrese e especifique o obxecto da súa reclamación (coñecer e oporse aos motivos da desestimación, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos)
  • Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
  • Para incidencias técnicas que afecten ao REG pode contactar con: https://reg.redsara.es/contacto
  • Ligazón á información do procedemento no Portal do Ministerio