Saltar al contenido principal

xoves, 9 de outubro de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 2328523

Reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web.

Reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisito esixidos. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.

Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica

Destinatario:

  • Cidadán

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Presencial e/ou electrónica, en función do regulado ao respecto na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento administrativo Común das administración públicas.

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Postal

  • Electrónica por comparecencia na Sede

  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Negativo

Fase de tramitación:

  • Inicio mediante a presentación da reclamación ante a Unidade responsable de accesibilidade do Ministerio de Facenda.

  • Resolución pola Unidade responsable de accesibilidade.

Prazo de resolución: 2 Mes/es

End via: No

Órganos de resolución:

  • A unidade responsable da accesibilidade do Ministerio de Facenda

  • O superior xerárquico da Unidade Responsable de Accesibilidade web, se a reclamación é por unha actuación desta unidade.

Recurso:

  • Os recursos administrativos que procedan, de conformidade co disposto no artigo 112 da Lei 39/2015, do 1 de outubro de 2015.

Para máis información dirixirse a:

  • Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es

Normativa básica

  • Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

Lembra

  • Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode​:
    • Enviar por vía electrónica a súa solicitude
    • Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
    • Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
  • En las solicitudes de reclamación contra la desestimación de una solicitud o queja en materia de accesibilidad web tenga en cuenta las siguientes indicaciones en el apartado Solicitud del formulario REG:
    • Organismo ou entidade destinataria: indique “Subdirección Xeral de Servizos Web, Transparencia e Protección de Datos”; ou “Secretaría Xeral Técnica (deste ministerio)” se a reclamación é por unha actuación desta Subdirección Xeral
    • Asunto: escriba neste campo “Solicitude de reclamación contra a desestimación dunha solicitude ou queixa en materia de accesibilidade web”
    • Nos campos Expón e Solicita: indique qué solicitude de información accesible ou queixa recórrese e especifique o obxecto da súa reclamación (coñecer e oporse aos motivos da desestimación, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos)
  • Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
  • Para incidencias técnicas que afecten ao REG pode contactar con: https://reg.redsara.es/contacto
  • Ligazón á información do procedemento no Portal do Ministerio