CÓDIGO SIA: 2328521
Solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web
Solicitude de formatos accesibles de información que non cumpran cos requisitos de accesibilidade por estar excluída ou exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.
Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica
Destinatario:
-
Cidadán
-
Empresa
-
Administración
Presentación:
-
Presencial e/ou electrónica, en función do regulado ao respecto na Lei 23/2015 do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
Lembra
- Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
- Enviar por vía electrónica a súa solicitude ou queixa.
- Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
- Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
- Tamén pode presentar a súa solicitude ou queixa a través do resto de opcións recollidas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
- Nas solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web teña en conta as seguintes indicacións no apartado Solicitude do formulario REG:
- Organismo ou entidade destinataria: indique o organismo ou entidade responsable do sitio web ou aplicación para dispositivos móbiles onde estea publicada a información requirida ou que motiva a súa queixa
- Asunto: escriba neste campo “Solicitude de información accesible” ou “Queixa en materia de accesibilidade web”, segundo corresponda
- Nos campos Expón e Solicita:
- Nas solicitudes de información accesible deben concretarse con toda claridade os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima
- Na queixa especifique o incumprimento
- Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Para incidencias técnicas que afecten ao REC pode contactar con: https://reg.redsara.es/contacto
- Ligazón á información do procedemento no Portal do Ministerio
Axuda á tramitación
Formularios para a tramitación
Identificación:
-
DNI electrónico
-
Certificado electrónico
-
Clave PIN
Documentación:
Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacións:
-
Postal
-
Electrónica por comparecencia na Sede
-
Electrónica por Dirección Electrónica Habilitada
Taxa e/ou tarifas: No
Forma de inicio: Interesado
-
Efecto silencio: Negativo
Fase de tramitación:
-
Iniciación coa presentación da solicitude.
-
Resolución polo centro responsable do sitio web.
Prazo de resolución: 20 Día/s hábil/es
End via: No
Órganos de resolución:
-
O responsable do sito ou aplicación web.
Recurso:
-
De alzada ante o superior xerárquico.
Para máis información dirixirse a:
-
Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
Normativas básicas
-
Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.