Saltar al contenido principal

xoves, 9 de outubro de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 2328521

Solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web

Solicitude de formatos accesibles de información que non cumpran cos requisitos de accesibilidade por estar excluída ou exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.

Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica

Destinatario:

  • Cidadán

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Presencial e/ou electrónica, en función do regulado ao respecto na Lei 23/2015 do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Postal

  • Electrónica por comparecencia na Sede

  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Negativo

Fase de tramitación:

  • Iniciación coa presentación da solicitude.

  • Resolución polo centro responsable do sitio web.

Prazo de resolución: 20 Día/s hábil/es

End via: No

Órganos de resolución:

  • O responsable do sito ou aplicación web.

Recurso:

  • De alzada ante o superior xerárquico.

Para máis información dirixirse a:

  • Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es

Normativa básica

  • Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

Lembra

  • Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode​:
    • Enviar por vía electrónica a súa solicitude ou queixa.
    • Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
    • Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
  • Tamén pode presentar a súa solicitude ou queixa a través do resto de opcións recollidas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
  • Nas solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web teña en conta as seguintes indicacións no apartado Solicitude do formulario REG:
    • Organismo ou entidade destinataria: indique o organismo ou entidade responsable do sitio web ou aplicación para dispositivos móbiles onde estea publicada a información requirida ou que motiva a súa queixa
    • Asunto: escriba neste campo “Solicitude de información accesible” ou “Queixa en materia de accesibilidade web”, segundo corresponda
    • Nos campos Expón e Solicita:
      • Nas solicitudes de información accesible deben concretarse con toda claridade os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima
      • Na queixa especifique o incumprimento
  • Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es