Saltar al contenido principal

luns, 30 de xuño de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 2328521

Solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web

Solicitude de formatos accesibles de información que non cumpran cos requisitos de accesibilidade por estar excluída ou exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.

Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica

Destinatario:

  • Cidadán

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Presencial e/ou electrónica, en función do regulado ao respecto na Lei 23/2015 do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Postal

  • Electrónica por comparecencia na Sede

  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Negativo

Fase de tramitación:

  • Iniciación coa presentación da solicitude.

  • Resolución polo centro responsable do sitio web.

Prazo de resolución: 20 Día/s hábil/es

End via: No

Órganos de resolución:

  • O responsable do sito ou aplicación web.

Recurso:

  • De alzada ante o superior xerárquico.

Para máis información dirixirse a:

  • Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es

Normativas básicas

  • Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

Lembra

  • Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode​:
    • Enviar por vía electrónica a súa solicitude ou queixa.
    • Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
    • Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
  • Tamén pode presentar a súa solicitude ou queixa a través do resto de opcións recollidas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
  • Nas solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web teña en conta as seguintes indicacións no apartado Solicitude do formulario REG:
    • Organismo ou entidade destinataria: indique o organismo ou entidade responsable do sitio web ou aplicación para dispositivos móbiles onde estea publicada a información requirida ou que motiva a súa queixa
    • Asunto: escriba neste campo “Solicitude de información accesible” ou “Queixa en materia de accesibilidade web”, segundo corresponda
    • Nos campos Expón e Solicita:
      • Nas solicitudes de información accesible deben concretarse con toda claridade os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima
      • Na queixa especifique o incumprimento
  • Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es