Saltar al contenido principal

xoves, 1 de maio de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 1161136

Reclamación en materia de contratación (Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro).

Reclamación que pode presentarse nos supostos previstos no artigo 119 do Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro, de medidas urxentes polo que se incorporan ao ordenamento xurídico español diversas directivas da Unión Europea no ámbito da contratación pública en determinados sectores; de seguros privados; de plans e fondos de pensións; do ámbito tributario e de litixios fiscais.

Órgano responsable: Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais

Destinatario:

  • Cidadán

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Nos lugares previstos no artigo 51 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

Documentación:

  • Nome: Documento que acredite a representación do comparecente, agás se figurase unido ás actuacións doutro recurso pendente ante o mesmo órgano, nese caso poderá solicitarse que se expida unha certificación para a súa unión ó procedemento. .

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

  • Nome: Copia ou traslado do acto expreso que se recorra, ou indicación do expediente en que recaese ou do boletín oficial ou perfil de contratante en que se publicou.

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

  • Nome: Documento ou documentos en que se basea o seu dereito.

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Electrónica por Enderezo electrónico Habilitado única ou DEHú

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Negativo

Fase de tramitación:

  • Réxense polo disposto nos artigos 50 e ss. da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.

Prazo de resolución: 15 Día/s hábil/es

Máis información sobre prazos: Unha vez recibidas as alegacións dos interesados, ou transcorrido o prazo sinalado para a súa formulación, e o da proba, no seu caso, o órgano competente deberá resolver a reclamación dentro do cinco días hábiles seguintes, notificándose a seguir a resolución a todos os interesados.

End via: Si

Órganos de resolución:

  • Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais

Recurso:

  • Recurso contencioso-administrativo, no prazo de dous meses, de conformidade co disposto nos artigos, 46.1, 10.1k) e 11.1 f) da Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso administrativa.

Normativa

Normativas básicas

  • Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.