Saltar al contenido principal

mércores, 12 de marzo de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 1161136

Reclamación en materia de contratación (Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro).

Reclamación que pode presentarse nos supostos previstos no artigo 119 do Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro, de medidas urxentes polo que se incorporan ao ordenamento xurídico español diversas directivas da Unión Europea no ámbito da contratación pública en determinados sectores; de seguros privados; de plans e fondos de pensións; do ámbito tributario e de litixios fiscais.

Órgano responsable: Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais

Destinatario:

  • Cidadán

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Nos lugares previstos no artigo 51 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

Documentación:

  • Nome: Documento que acredite a representación do comparecente, agás se figurase unido ás actuacións doutro recurso pendente ante o mesmo órgano, nese caso poderá solicitarse que se expida unha certificación para a súa unión ó procedemento. .

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

  • Nome: Copia ou traslado do acto expreso que se recorra, ou indicación do expediente en que recaese ou do boletín oficial ou perfil de contratante en que se publicou.

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

  • Nome: Documento ou documentos en que se basea o seu dereito.

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Electrónica por Dirección Electrónica Habilitada

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Negativo

Fase de tramitación:

  • Réxense polo disposto nos artigos 50 e ss. da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.

Prazo de resolución: 15 Día/s hábil/es

Máis información sobre prazos: Unha vez recibidas as alegacións dos interesados, ou transcorrido o prazo sinalado para a súa formulación, e o da proba, no seu caso, o órgano competente deberá resolver a reclamación dentro do cinco días hábiles seguintes, notificándose a seguir a resolución a todos os interesados.

End via: Si

Órganos de resolución:

  • Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais

Recurso:

  • Recurso contencioso-administrativo, no prazo de dous meses, de conformidade co disposto nos artigos, 46.1, 10.1k) e 11.1 f) da Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso administrativa.

Normativa

Normativas básicas

  • Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.