CÓDIGO SIA: 1161136
Reclamación en materia de contratación (Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro).
Reclamación que pode presentarse nos supostos previstos no artigo 119 do Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro, de medidas urxentes polo que se incorporan ao ordenamento xurídico español diversas directivas da Unión Europea no ámbito da contratación pública en determinados sectores; de seguros privados; de plans e fondos de pensións; do ámbito tributario e de litixios fiscais.
Órgano responsable: Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais
Destinatario:
-
Cidadán
-
Empresa
-
Administración
Presentación:
-
Nos lugares previstos no artigo 51 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.
Lembra
- Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
- Enviar por vía electrónica a súa solicitude
- Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
- Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
- Os accesos a esta plataforma realízanse utilizando unha canle segura de comunicación e, como requisito indispensable, deberá dispoñer de DNI electrónico ou dun certificado X509.3 recoñecido, xa sexa baseado en soporte lóxico (un ficheiro) ou en soporte físico (unha tarxeta criptográfica).
- O acceso realízase a través dun navegador Microsoft Internet Explorer 6 ou superior, Netscape 4.72, Mozilla Firefox 1.5 ou superior.
- Para calquera consulta relativa aos servizos electrónicos ofrecidos polo Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
- Para calquera tipo de consulta técnica ou do contido do sitio: gestion.sede@hacienda.gob.es
Axuda á tramitación
Formularios para a tramitación
Identificación:
-
DNI electrónico
-
Certificado electrónico
Documentación:
-
Nome: Documento que acredite a representación do comparecente, agás se figurase unido ás actuacións doutro recurso pendente ante o mesmo órgano, nese caso poderá solicitarse que se expida unha certificación para a súa unión ó procedemento. .
Tipo: Documentación particular del interesado
Obrigatorio: Non
Intermediado: Non
-
Nome: Copia ou traslado do acto expreso que se recorra, ou indicación do expediente en que recaese ou do boletín oficial ou perfil de contratante en que se publicou.
Tipo: Documentación particular del interesado
Obrigatorio: Non
Intermediado: Non
-
Nome: Documento ou documentos en que se basea o seu dereito.
Tipo: Documentación particular del interesado
Obrigatorio: Non
Intermediado: Non
Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacións:
-
Electrónica por Dirección Electrónica Habilitada
Taxa e/ou tarifas: No
Forma de inicio: Interesado
-
Efecto silencio: Negativo
Fase de tramitación:
-
Réxense polo disposto nos artigos 50 e ss. da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do sector público.
Prazo de resolución: 15 Día/s hábil/es
Máis información sobre prazos: Unha vez recibidas as alegacións dos interesados, ou transcorrido o prazo sinalado para a súa formulación, e o da proba, no seu caso, o órgano competente deberá resolver a reclamación dentro do cinco días hábiles seguintes, notificándose a seguir a resolución a todos os interesados.
End via: Si
Órganos de resolución:
-
Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais
Recurso:
-
Recurso contencioso-administrativo, no prazo de dous meses, de conformidade co disposto nos artigos, 46.1, 10.1k) e 11.1 f) da Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso administrativa.
Normativas básicas
-
Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.