Saltar al contenido principal

sábado, 19 de xullo de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 287844

Incidencias na contratación no ámbito do Parque Móbil do Estado

Incidencias xurdidas entre a Administración e o contratista durante a execución do contrato: Modificación das súas condicións, ampliación do prazo, resolución do contrato, solicitude de indemnizacións por danos, cesión de contratos, reaxuste de anualidades e imposición de *penalidades, devolución e/ou execución de garantías.

Órgano responsable: Parque Móbil do Estado

Destinatario:

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Telemática.

  • Demais lugares contemplados no artigo 16.4 da Lei 39/2015

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

  • Nome: Proposta da Administración ou solicitude do contratista.

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Electrónica por comparecencia na Sede

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Oficio

  • Efecto silencio: Segundo normativa aplicable

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Segundo normativa aplicable

Fase de tramitación:

  • Inicio. Proposta da Administración ou solicitude do contratista.

  • Tramitación. Audiencia ao contratista ou achega documental

  • Terminación. O procedemento concluirá con algunha das seguintes decisións do órgano de contratación: aprobación ou non aprobación da instancia.

  • Execución. Actos e documentos encamiñados a dar cumprimento á instancia aprobada.

Prazo de resolución: Segundo normativa aplicable

End via: Si

Órganos de resolución:

  • O Director do Parque Móbil do Estado, como órgano de contratación

Recurso:

  • Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter *potestativo, ante a oficina da que provén o acto administrativo a recorrer.

  • Recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses #de acordo con o artigo 46 da Lei 29/1998, de 13 de xullo, reguladora da Xurisdición Contencioso-administrativa.

Para máis información dirixirse a:

  • Correo: SecretariaG@pme.hacienda.gob.es

Normativas básicas

  • Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, por la que se transponen al ordenamiento jurídico español las Directivas del Parlamento Europeo y del Consejo 2014/23/UE y 2014/24/UE, de 26 de febrero de 2014

Lembra

  • Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
    • Enviar por vía electrónica a súa solicitude
    • Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
    • Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
  • Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido polo Parque Móbil do Estado pode contactar con: gestion.sede@hacienda.gob.es
  • Para incidencias técnicas que afecten ao REC pode contactar con: https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/rec