Saltar al contenido principal

martes, 1 de xullo de 2025

Cambiar el idioma

Ministerio de Facenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CÓDIGO SIA: 287844

Incidencias na contratación no ámbito do Parque Móbil do Estado

Incidencias xurdidas entre a Administración e o contratista durante a execución do contrato: Modificación das súas condicións, ampliación do prazo, resolución do contrato, solicitude de indemnizacións por danos, cesión de contratos, reaxuste de anualidades e imposición de *penalidades, devolución e/ou execución de garantías.

Órgano responsable: Parque Móbil do Estado

Destinatario:

  • Empresa

  • Administración

Presentación:

  • Telemática.

  • Demais lugares contemplados no artigo 16.4 da Lei 39/2015

Que necesitas para a tramitación

Identificación:

  • DNI electrónico

  • Certificado electrónico

  • Clave PIN

Documentación:

  • Nome: Proposta da Administración ou solicitude do contratista.

    Tipo: Documentación particular del interesado

    Obrigatorio: Non

    Intermediado: Non

Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacións:

  • Electrónica por comparecencia na Sede

Taxa e/ou tarifas: No

Outra información sobre o trámite

Forma de inicio: Oficio

  • Efecto silencio: Segundo normativa aplicable

Forma de inicio: Interesado

  • Efecto silencio: Segundo normativa aplicable

Fase de tramitación:

  • Inicio. Proposta da Administración ou solicitude do contratista.

  • Tramitación. Audiencia ao contratista ou achega documental

  • Terminación. O procedemento concluirá con algunha das seguintes decisións do órgano de contratación: aprobación ou non aprobación da instancia.

  • Execución. Actos e documentos encamiñados a dar cumprimento á instancia aprobada.

Prazo de resolución: Segundo normativa aplicable

End via: Si

Órganos de resolución:

  • O Director do Parque Móbil do Estado, como órgano de contratación

Recurso:

  • Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter *potestativo, ante a oficina da que provén o acto administrativo a recorrer.

  • Recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses #de acordo con o artigo 46 da Lei 29/1998, de 13 de xullo, reguladora da Xurisdición Contencioso-administrativa.

Para máis información dirixirse a:

  • Correo: SecretariaG@pme.hacienda.gob.es

Normativas básicas

  • Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, por la que se transponen al ordenamiento jurídico español las Directivas del Parlamento Europeo y del Consejo 2014/23/UE y 2014/24/UE, de 26 de febrero de 2014

Lembra

  • Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
    • Enviar por vía electrónica a súa solicitude
    • Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
    • Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
  • Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido polo Parque Móbil do Estado pode contactar con: gestion.sede@hacienda.gob.es
  • Para incidencias técnicas que afecten ao REC pode contactar con: https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/rec