CÓDIGO SIA: 202580
Declaración administrativa da Administración Xeral do Estado como herdeira abintestato
Resolución da Dirección Xeral do Patrimonio do Estado sobre a declaración de herdeiro abintestato a favor do Estado, ante a falta de persoas que teñan dereito a herdar consonte ao disposto no Código Civil
Órgano responsable: Dirección Xeral do Patrimonio do Estado
Destinatario:
-
Cidadán
-
Administración
Presentación:
-
Calquera dos rexistros e oficinas aos que se refire o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, sen prexuízo do disposto na disposición transitoria cuarta da dita Lei
Lembra
- Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
- Enviar por vía electrónica a súa solicitude
- Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
- Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
- Para cualquier consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Dirección Xeral do Patrimonio pode contactar con: sgpatrimonio.secretaria@hacienda.gob.es
- Para incidencias técnicas que afecten ao REC pode contactar con: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html
Axuda á tramitación
Formularios para a tramitación
Identificación:
-
DNI electrónico
-
Certificado electrónico
Documentación:
-
Nome: En caso de denuncia: Xustificación do falecemento do causante. Enderezo do causante no momento do falecemento. Procedencia da sucesión intestada por concurrir algún dos supostos previstos no artigo 912 do Código Civil. Relación de bens e dereitos do causante e información sobre as persoas que no seu caso os estivesen disfrutando ou administrando.
Tipo: Documentación particular del interesado
Obrigatorio: Non
Intermediado: Non
Formularios:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacións:
-
Postal
-
Electrónica por Dirección Electrónica Habilitada
-
Electrónica por Dirección Electrónica Vial
-
Publicación a efectos de notificación
Taxa e/ou tarifas: No
Forma de inicio: Oficio
-
Efecto silencio: Non ten
Fase de tramitación:
-
Inicio, acordo de incoación, instrución e resolución consonte ao artigo 20 bis
-
da Lei 33/2003, do 3 de novembro, do patrimonio das Administracións
-
Públicas
Prazo de resolución: 1 Ano/s
End via: No
Órganos de resolución:
-
Dirección Xeral do Patrimonio do Estado
Recurso:
-
Recurso de Alzada ante a Subsecretaría de Facenda e Función Pública. Prazo de interposición: 1 mes
-
Reclamación previa á vía xurisdicional civil contra Resolucións ditadas antes do 2 de outubro de 2016 dirixida ao Ministro de Facenda e Función Pública (Subdirección Xeral de Recursos, Reclamacións e Relacións coa Administración de Xustiza). O prazo dependerá da natureza do obxecto da reclamación
-
Demanda perante o órgano xurisdicional civil competente contra as resolucións ditadas a partir do 2 de outubro de 2016. O prazo dependerá da natureza do obxecto da demanda
Normativas básicas
-
Ley 1/2000, de 7 de enero, de Enjuiciamiento Civil, artículos 791, 792 y 793
-
Ley 33/2003, de 3 de noviembre, del Patrimonio de las Administraciones Públicas, artículos 20, 20 bis, 20 ter y 20 quater
-
Real Decreto 1373/2009, de 28 de agosto, por el que se aprueba el Reglamento General de la Ley 33/2003, de 3 de noviembre, del Patrimonio de las Administraciones Públicas
-
Código Civil, artículo 956