CODI SIA: 991960
Queixes i Suggeriments generals davant el Ministeri d'Hisenda i la Secretaria d'Estat d'Economia i Suport a l'Empresa del Ministeri d'Economia, Comerç i Empresa
Presentació de queixes pel mal funcionament dels serveis públics del Ministeri d'Hisenda (exclosa l'Agència Tributària) i de la Secretaria d'Estat d'Economia i Suport a l'Empresa del Ministeri d'Economia, Comerç i Empresa. També presentació de suggeriments per a la millora d'aquests serveis públics.
Òrgan responsable: Inspecció General
Destinatari:
-
Ciutadà
Presentació:
-
En las oficinas de registro, por correo electrónico firmando electrónicamente la solicitud y por la aplicación informática accesible desde Internet en la URL https://serviciostelematicosext.hacienda.gob.es/IG/Ingenet2/
-
En cualquier oficina que tenga Libro de Quejas o Sugerencias
-
En cualquier Registro público
Recorda
- Els accessos a aquest servei es realitzen utilitzant un canal segur de comunicació, i com a requisit indispensable haurà d'identificar-se mitjançant un dels mètodes posats a disposició pel servei Cl@ve: Cl@ve PIN, Cl@ve Permanente o certificat electrònic. Informació sobre Cl@ve.
- Per a qualsevol mena de consulta tècnica o del contingut del lloc: inspeccion.estadistica@hacienda.gob.es
- Enllaç per baixar el formulari (PDF aprox. 988,50 KB) i presentar-lo presencialment a qualsevol dependència de la xarxa d'oficines d'assistència en matèria de registres.
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
-
DNI electrònic
-
Certificat electrònic
-
Clave PIN
Documentació:
-
Nombre: La que creieu convenient com a suport de la vostra queixa o suggeriment
Tipo: Documentación particular del interesado
Obligatorio: No
Intermediado: No
Formularis:Sí (Ver descarga de impresos)
Notificacions ---
Taxa i/o tarifes: No
Forma d'inici: Interesado
-
Efecte silenci: No té
Fase de tramitació:
-
Trasllat a l'òrgan competent, obertura d'expedient informatiu i resolució pel mateix previ contacte, si escau, amb l'interessat
Termini de resolució: 20 Dia/Dies hàbil/s
Fi via: Si
Òrgans de resolució:
-
La Dependència afectada per la queixa o el suggeriment
Recurs:
-
No té
Normatives bàsiques
-
Instrucción de 25 DE JULIO DE 2007, de la Subsecretaría, referente a las actuaciones de mejora de la calidad de los servicios públicos en el ámbito del Ministerio de Economía y Hacienda
-
Orden EHA/3636/2005, de 11 de noviembre, por la que se crea el registro telemático del Ministerio de Economía y Hacienda
-
Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.