Atenció presencial
-
Per a l'atenció presencial, les oficines del Ministeri, tant de caràcter central com a territorial, conforme a les competències definides en les normes reguladores de l'organització ministerial, sense perjudici de l'accés a través dels registres regulats en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Informació Administrativa: Ministeri d'Hisenda i Directori del Ministeri d'Hisenda.
-
Registres del Ministeri:
Registre General del Ministeri. C/ Alcalá, 9. 28071- Madrid.
-
Altres Registres: per accedir a altres registres utilitzi el cercador d'oficines de registre del Punt d'Accés General
-
Registre de sol·licituds, escrits i documents dirigits al Ministeri:
Podran presentar-se en qualsevol dels Registres del Ministeri i els seus Organismes i Ens adscrits, tant en Serveis Centrals com a Perifèrics, per correu ordinari o certificat i personalment. A més podran presentar-se en qualsevol òrgan de l'Administració General de l'Estat i de l'Administració de les Comunitats Autònomes i en les Entitats Locals (que hagin signat convenis de col·laboració per a la ""finestreta única"").
-
A més, pot consultar, al següent enllaç, el directori de les Delegacions d'Hisenda.