CODI SIA: 991758
Gestió de contractes basats en acords marc i contractes específics de sistemes dinàmics d'adquisició de subministraments i serveis declarats de contractació centralitzada
Tramitació de contractes basats en acords marc i contractes específics de sistemes dinàmics d'adquisició del sistema de contractació centralitzada estatal
Òrgan responsable: Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació
Destinatari:
-
Administració
Presentació:
-
Telemáticamente a través de la aplicación AUNA.
Recorda
-
A través de les aplicacions CONNECTA-CENTRALITZACIÓ i AUNA es gestionen electrònicament les propostes d'adjudicació dels organismes públics de contractes basats en acords marc i específics de sistemes dinàmics d'adquisició del sistema estatal de contractació centralitzada, així com les sol·licituds d'actualització de productes per part dels adjudicataris dels acords marc centralitzats..
- L’accés a l’aplicació CONECTA-CENTRALIZACIÓN es realitza des de http://catalogocentralizado.hacienda.gob.es/pctw/Acceso/inicio.aspx
- L'accés a l'aplicació AUNA es realitza des de https://app.serviciosinternos.hacienda.gob.es/Auna/Default.aspx
- Les adhesions al Sistema Estatal de Contractació Centralitzada que donen accés a les unitats compradores a l’aplicació tramitadora poden gestionar-se des del següent enllaç on es troben els formularis de sol·licitud https://contratacioncentralizada.gob.es/comomeadhiero
- Existeix un servei d’atenció als usuaris de la contractació centralitzada i de les aplicacions CONECTA-CENTRALIZACIÓN i AUNA accessible des del portal web https://contratacioncentralizada.gob.es/contacto, però també des del telèfon 915955706 i el correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es
- Qualsevol altra informació relativa a la contractació centralitzada pot consultar-se al portal http://contratacioncentralizada.gob.es
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
-
DNI electrònic
-
Certificat electrònic
-
Usuari i contrasenya
Documentació:
-
Nombre: Escrit signat per l’apoderat de l’empresa en què sol·liciti la modificació dels productes o dels serveis, i fitxer, en suport informàtic, en què s’inclogui el contingut de la modificació. Aquest fitxer s’ha d’haver generat mitjançant una aplicació informà
Tipo: Documentación particular del interesado
Obligatorio: No
Intermediado: No
Formularis:Sí (Ver descarga de impresos)
Notificacions:
-
Mitjançant una adreça electrònica habilitada
Taxa i/o tarifes: No
Forma d'inici: Interesado
-
Efecte silenci: No té
Fase de tramitació:
-
Dacord amb les normes generals del procediment
Termini de resolució: Segons la normativa aplicable
Fi via: No
Òrgans de resolució:
-
Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació Quan el destinatari de la contractació sigui una administració, organisme o entitat adherida, serà el previst en les normes generals aplicables a les administracions, organismes o entitats en qüestió.
Recurs:
-
Recurs especial en matèria de contractació
Més informació sobre els terminis:
-
Correo: atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es
-
Url: https://app.serviciosinternos.hacienda.gob.es/Auna/Default.aspx
Normatives bàsiques
-
Real Decreto Legislativo 3/2011, de 14 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Contratos del Sector Público.
-
Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, por la que se transponen al ordenamiento jurídico español las Directivas del Parlamento Europeo y del Consejo 2014/23/UE y 2014/24/UE, de 26 de febrero de 2014.
-
Reglamento general de LCAP, aprobado por Real Decreto 1098/2001, de 12 de octubre