Saltar al contenido principal

Dijous, 13 de març de 2025

Cambiar el idioma

Ministeri d'Hisenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CODI SIA: 2716766

Informe Preceptiu Oficina Nacional d'Avaluació (article 333.3 Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic)

Aquest tràmit permet sol·licitar davant aquesta Entitat l'emissió d'un informe que analitzi la sostenibilitat financera dels contractes de concessions d'obres i contractes de concessions de serveis, així com els acords de restabliment de l'equilibri econòmic que hagin d'adoptar-se en aquests tipus de contractes, de conformitat amb el que es disposa en l'article 333 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 i l'article 1 de l'Ordre HFP/1381/2021, de 9 de desembre, per la qual es regula l'organització i funcionament de l'Oficina Nacional d'Avaluació.

Òrgan responsable: Oficina Nacional d'Evaluacion

Destinatari:

  • Administració

Presentació:

  • Electrònic a través del formulari habilitat a aquest efecte en https://tramitesone.hacienda.gob.es

Què necessites per a la tramitació

Identificació:

  • DNI electrònic

  • Certificat electrònic

  • Clave PIN

Documentació:

  • Nom: Memòria explicativa de l'objecte del projecte de contractació

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Estudi de viabilitat o, si escau, estudi de viabilitat economicofinancera incorporat a l'expedient de conformitat amb els articles 247 i 285 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre. En aquest estudi, s'hi inclourà l'anàlisi de la demanda i altres elements de sostenibilitat del projecte.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Fulls de càlcul en format reutilitzable emprats en la informació economicofinancera incorporada a l'estudi de viabilitat o a l’anàlisi economicofinancera de l'expedient

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Proposta de plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Informe del servei jurídic dels plecs de clàusules administratives particulars

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Informes del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública i del Comitè Tècnic de Comptes Nacionals, en els supòsits que estableix l'article 324.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, quan sigui preceptiu.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Informe del Comitè Superior de Preus de Contractes de l'Estat o òrgan autonòmic equivalent, d'acord amb el que preveu l'article 9 del Reial Decret 55/2017, de 3 de febrer, quan sigui necessari per subscriure el contracte.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Contracte objecte de modificació, plec de clàusules administratives i prescripcions tècniques i informe del servei jurídic.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Pla economicofinancer de la concessió.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Proposta de modificació del contracte, acompanyada d'una memòria explicativa de les causes que la motiven de conformitat amb la Llei 9/2017, de 8 de novembre, i l'informe del servei jurídic corresponent.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Proposta de restabliment econòmic, en la qual s'analitzin les repercussions en el contracte en vigor pel que fa a la distribució de riscos, el seu impacte fiscal i la seva viabilitat comercial i financera.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Ofici de sol·licitud signada pel sol·licitant de l'informe d'acord amb l'article 8 de l'Ordre HFP/1381/2021, de 9 de desembre, per la qual es regula l'organització i el funcionament de l'Oficina Nacional d'Avaluació

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: En cas de sol·licituds d'informe subscrites per persones diferents de les esmentades en l'article 8 de l'Ordre HFP/1381/2021, de 9 de desembre, per la qual es regula l'organització i el funcionament de l'Oficina Nacional d'Avaluació, s’ha de presentar acreditació d'aquesta representació.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: En cas que no estigui inclosa en els documents anteriors, documentació referida als aspectes següents: 1. Anàlisi de sensibilitat i de riscos. 2. Viabilitat comercial i financera del projecte

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

  • Nom: Projecte o avantprojecte objecte del contracte de concessió.

    Tipus: Documentación particular del interesado

    Obligatori: No

    Mitjançat: No

Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacions:

  • Accedint a la Seu electrònica

Taxa i/o tarifes: No

Més informació sobre el tràmit

Forma d'inici: Interesado

  • Efecte silenci: Segons la normativa aplicable

Fase de tramitació:

  • Pendent d'admissió: Revisió

  • Requeriment

  • Enviat a informe

  • Proposta d'Informe

  • Ple

  • Informat

  • Notificat i Publicat

  • Seguiment

  • Finalitzat

Termini de resolució: 30 Dia/Dies hàbil/s

Fi via: No

Òrgans de resolució:

  • Ple de l'Oficina Nacional d'Avaluació

Recurs:

  • No procedeix

Normativa

Normatives bàsiques

  • ORDEN Orden HFP/1381/2021, de 9 de diciembre, por la que se regula la organización y funcionamiento de la Oficina Nacional de Evaluación

  • LEY Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, por la que se transponen al ordenamiento jurídico español las Directivas del Parlamento Europeo y del Consejo 2014/23/UE y 2014/24/UE, de 26 de febrero de 2014.

  • REAL DECRETO Real Decreto 203/2021, de 30 de marzo, por el que se aprueba el Reglamento de actuación y funcionamiento del sector público por medios electrónicos.