CODI SIA: 2328523
Reclamació contra la desestimació d'una sol·licitud o queixa en matèria d'accessibilitat web.
Reclamació per conèixer i oposar-se als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o d’una queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar-hi d'acord, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix amb els requisits exigits. Aquest procediment incumbeix tant al Ministeri com als seus organismes.
Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica
Destinatari:
-
Ciutadà
-
Empresa
-
Administració
Presentació:
-
Presencial i/o electrònica, en funció del regulat sobre este tema en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Recorda
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- A les sol·licituds de reclamació contra la desestimació d’una sol·licitud o queixa en matèria d’accessibilitat web, tingueu en compte les següents indicacions a l’apartat Sol·licitud del formulari REG:
- Organisme o entitat destinatària: indiqueu “Subdirecció General de Serveis Web, Transparència i Protecció de Dades”; o “Secretaria General Tècnica (d’aquest Ministeri)” si la reclamació és per una actuació de la dita Subdirecció General
- Assumpte: en aquest camp, escriviu “Sol·licitud de reclamació contra la desestimació d’una sol·licitud o queixa en matèria d’accessibilitat web”
- En els camps Exposa i Sol·licita: indiqueu quina sol·licitud d’informació accessible o queixa es recorre i detalleu l’objecte de la reclamació (conèixer i oposar-se als motius de la desestimació, instar l’adopció de les mesures oportunes en cas de desacord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix els requisits exigits)
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest Servei Electrònic ofert per la Secretaria General Tècnica pot contactar amb: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: https://reg.redsara.es/contacto
- Enllaç a la
informació del procediment al Portal del Ministeri.
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
-
DNI electrònic
-
Certificat electrònic
-
Clave PIN
Documentació:
Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacions:
-
Postal
-
Accedint a la Seu electrònica
-
Mitjançant una adreça electrònica habilitada
Taxa i/o tarifes: No
Forma d'inici: Interesado
-
Efecte silenci: Negatiu
Fase de tramitació:
-
nici mitjançant la presentació de la reclamació davant la Unitat Responsable d'Accessibilitat del Ministeri d'Hisenda.
-
Resolució per la Unitat Responsable d'Accessibilitat
Termini de resolució: 2 Mes/mesos
Fi via: No
Òrgans de resolució:
-
La Unitat Responsable d'Accessibilitat del Ministeri d'Hisenda
-
El superior jeràrquic de la Unitat Responsable d'Accessibilitat web, si la reclamació és per una actuació d'aquesta
Recurs:
-
Els recursos administratius que procedeixin, d’acord amb el que disposa l'article 112 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
Més informació sobre els terminis:
-
Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
Normatives bàsiques
-
Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.