Saltar al contenido principal

Dimarts, 8 de juliol de 2025

Cambiar el idioma

Ministeri d'Hisenda

Sede Electrónica Central

Acceso directo al buscador
Acceso al contenido de la página

CODI SIA: 2328521

Sol·licituds d'informació accessible i queixes en matèria d'accessibilitat web

Sol·licitud de formats accessibles de la informació que no compleixi amb els requisits d'accessibilitat, per estar exclosa o exempta a causa duna càrrega desproporcionada, o formular una queixa per lincompliment dels requisits d'accessibilitat. Aquest procediment incumbeix tant al Ministeri com als seus organismes.

Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica

Destinatari:

  • Ciutadà

  • Empresa

  • Administració

Presentació:

  • Presencial i/o electrònica, en funció del que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Què necessites per a la tramitació

Identificació:

  • DNI electrònic

  • Certificat electrònic

  • Clave PIN

Documentació:

Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)

Notificacions:

  • Postal

  • Accedint a la Seu electrònica

  • Electrònica per Adreça Electrònica Habilitada única o DEHú

Taxa i/o tarifes: No

Més informació sobre el tràmit

Forma d'inici: Interesado

  • Efecte silenci: Negatiu

Fase de tramitació:

  • Inici amb la presentació de la sol·licitud.

  • Resolució pel centre responsable del lloc web

Termini de resolució: 20 Dia/Dies hàbil/s

Fi via: No

Òrgans de resolució:

  • El responsable del lloc o l'aplicació web

Recurs:

  • D'alçada davant el superior jeràrquic

Més informació sobre els terminis:

  • Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es

Normatives bàsiques

  • Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

Recorda

  • Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
    • Enviar per via electrònica la seva sol·licitud o queixa
    • Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
    • Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
  • També pot presentar la seva sol·licitud o queixa a través de la resta d'opcions recollides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • A les sol·licituds d’informació accessible i queixes en matèria d’accessibilitat web, tingueu en compte les següents indicacions a l’apartat Sol·licitud del formulari REG:
    • Organisme o entitat destinatària: indiqueu l’organisme o entitat responsable del lloc web o aplicació per a dispositius mòbils on estigui publicada la informació requerida o que motivi la queixa.
    • Assumpte: escriviu en aquest camp “Sol·licitud d’informació accessible” o “Queixa en matèria d’accessibilitat web”, segons que correspongui.
    • En els camps Exposa i Sol·licita:
      • A les sol·licituds d’informació accessible han de concretar-se amb tota claredat els fet, les raons i la petició que permetin constatar que es tracta d’una sol·licitud raonable i legítima.
      • A la queixa, detalleu l’incompliment.
  • Per a qualsevol consulta relativa a aquest Servei Electrònic ofert per la Secretaria General Tècnica pot contactar amb: accesibilidadweb@hacienda.gob.es