CODI SIA: 1161136
Reclamació en matèria de contractació (Reial decret-llei 3/2020, de 4 de febrer).
Reclamació que pot presentar-se en els supòsits previstos en l'article 119 del Reial decret-llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s'incorporen a l'ordenament jurídic espanyol diverses directives de la Unió Europea en l'àmbit de la contractació pública en determinats sectors; d'assegurances privades; de plans i fons de pensions; de l'àmbit tributari i de litigis fiscals.
Òrgan responsable: Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals
Destinatari:
-
Ciutadà
-
Empresa
-
Administració
Presentació:
-
Als llocs previstos a l'article 51 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
Recorda
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- Per tal d’accedir a aquesta plataforma es fa servir un canal segur de comunicació i, com a requisit indispensable, heu de disposar de DNI electrònic o d’un certificat X509.3 reconegut, tant si es basa en suport lògic (un fitxer) com en suport físic (una targeta criptogràfica).
- S’hi accedeix mitjançant un navegador Microsoft Internet Explorer 6 o superior, Netscape 4.72, Mozilla Firefox 1.5 o superior.
- Per a qualsevol consulta relativa als serveis electrònics oferts pel Tribunal Central de Recursos Contractuals: tribunal_recursos.contratos@hacienda.gob.es
- Per a qualsevol tipus de consulta tècnica o sobre el contingut del lloc: gestion.sede@hacienda.gob.es
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
-
DNI electrònic
-
Certificat electrònic
Documentació:
-
Nom: Document que acrediti la representació del compareixent, excepte si figura unit a les actuacions d'un altre recurs pendent davant el mateix òrgan; en aquest cas, es pot sol·licitar que s'expedeixi certificat per unir-lo al procediment.
Tipus: Documentación particular del interesado
Obligatori: No
Mitjançat: No
-
Nom: Còpia o trasllat de l'acte exprés que es recorri, o indicació de l'expedient que li hagi pertocat o del butlletí oficial o perfil del contractant en què s'hagi publicat.
Tipus: Documentación particular del interesado
Obligatori: No
Mitjançat: No
-
Nom: Document o documents en què fonamenti el seu dret.
Tipus: Documentación particular del interesado
Obligatori: No
Mitjançat: No
Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacions:
-
Mitjançant una adreça electrònica habilitada
Taxa i/o tarifes: No
Forma d'inici: Interesado
-
Efecte silenci: Negatiu
Fase de tramitació:
-
Es regeixen pel que disposen els articles 50 i següents de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
Termini de resolució: 15 Dia/Dies hàbil/s
Per a més informació dirigir-se a: Una vegada rebudes les al·legacions dels interessats, o transcorregut el termini assenyalat per a la seva formulació, i el de la prova, si escau, l'òrgan competent haurà de resoldre la reclamació dins dels cinc dies hàbils següents, notificant-se a continuació la resolució a tots els interessats.
Fi via: Si
Òrgans de resolució:
-
Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals
Recurs:
-
Dacord amb el que disposen els articles 46.1, 10.1 k) i 11.1 f) de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, recurs contenciosadministratiu en el termini de dos mesos .
Normatives bàsiques
-
Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público.