CODI SIA: 210417
Ingressos no tributaris. Model 069. Tràmits.
Es posa a la disposició del ciutadà els següents serveis: Obtenció del model 069 per a efectuar el pagament de determinats ingressos (actualment només disponible per a reintegrar les despeses per publicació d'anuncis en el BOE). Certificat d'estar al corrent de pagament de reintegrament de subvencions. Consulta de models 069 emesos al seu nom relatius a deutes no tributaris, així com la realització del pagament d'aquestes. Gestió d'ajornament o fraccionament de deutes no tributaris. Sol·licitud de devolució d'ingressos realitzats entre el 28 d'octubre i el 26 de desembre, de naturalesa no tributària ni duanera, per obligats al pagament afectats pels danys causats per la DANA entre el 28 d'octubre i el 4 de novembre de 2024.
Òrgan responsable: Intervenció General de l'Administració de l'Estat
Destinatari:
-
Ciutadà
-
Empresa
Presentació:
-
Presencial/electrònica.
Recorda
- DANA 2024: Amb la finalitat de facilitar el pagament dels deutes no tributaris ni duaneres per les persones afectades per la Depressió Aïllada en Nivells Alts (DANA) esdevinguda entre el 28 d'octubre i el 4 de novembre de 2024, i d'acord amb la Nota Tècnica 1/2024 de la Subdirecció General de Coordinació Territorial i Recaptació no Tributària del Ministeri d'Hisenda, s'han ampliat els terminis màxims en la resolució de sol·licituds de fraccionament o de reconsideració de fraccionaments actualment en tramitació o que es presentin fins al 31 de març de 2025. Podran beneficiar-se d'aquests terminis màxims tant les persones amb domicili a 28 d'octubre de 2024 en qualsevol dels municipis o àrees dels mateixos de l'Annex del Reial decret llei 6/2024, de 5 de novembre, com aquelles per a les quals les conseqüències econòmiques derivades dels danys causats per la DANA hagin provocat pèrdues d'actius, reducció en el volum de les seves vendes, increments significatius en els seus costos de producció o interrupcions en el subministrament en la cadena de valor i així s'acrediti davant la Delegació d'Hisenda que tramiti aquestes sol·licituds. Quan els deutes no superin els 3.000,00 euros, aquestes últimes circumstàncies s'acreditaran mitjançant una declaració responsable que es troba annexa al formulari de sol·licitud. Per a deutes de superior import, s'acreditaran mitjançant una memòria justificativa.
- DANA 2024. Sol·licitud de devolució d'ingressos realitzats entre el 28 d'octubre i el 26 de desembre, de naturalesa no tributària ni duanera, per obligats al pagament afectats pels danys causats per la DANA entre el 28 d'octubre i el 4 de novembre de 2024. Nota informativa.
- Els accessos a aquest servei es realitzen utilitzant un canal segur de comunicació, i com a requisit indispensable haurà d'identificar-se mitjançant un dels mètodes posats a disposició pel servei Cl@ve: Cl@ve PIN, Cl@ve Permanent o Certificat Electrònic. Informació sobre Cl@ve.
- L'accés es realitza a través d'un navegador Microsoft Internet Explorer 7 o superior (32 o 64 bits), Mozilla Firefox 4.0 o superior (en Windows únicament se suporta en 32 bits), Google Chrome 15 o superior, Apple Safari 5 o superior. Per a veure els requisits de configuració pot descarregar el Manual de configuració de navegadors.
- Si no disposa de certificat electrònic o Cl@ve, pot obtenir aquí un formulari de sol·licitud de fraccionament del pagament de deutes no tributaris (Mod. 069) per a la seva presentació en oficines d'assistència en matèria de registre de l'Administració. IMPORTANT: Per a evitar problemes de configuració de navegadors, una vegada s'obri el formulari, guardi'l en el PC i abrálo amb Adobe Acrobat Reader per al seu correcte emplenament. Accedir al formulari
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest Servei Electrònic ofert per la IGAE: IncidenciasSic3@igae.hacienda.gob.es
- Per a qualsevol tipus de consulta tècnica o del contingut del lloc: gestion.sede@hacienda.gob.es
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
-
DNI electrònic
-
Certificat electrònic
-
Clave PIN
Documentació:
Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacions ---
Taxa i/o tarifes: No
Forma d'inici: Oficio
-
Efecte silenci: No té
Forma d'inici: Interesado
-
Efecte silenci: No té
Fase de tramitació:
-
Cap peculiaritat.
Termini de resolució:
Fi via:
Òrgans de resolució:
Més informació sobre els terminis:
-
Correo: CSC@igae.hacienda.gob.es
Normatives bàsiques
-
Orden PRE/1064/2016, de 29 de junio, por la que se desarrolla parcialmente el Reglamento General de Recaudación, aprobado por RD 939/2005, de 29 de julio, en lo relativo al procedimiento de recaudación de recursos no tributarios ni aduaneros de titularidad de la AGE a través de entidades colaboradoras