CODI SIA: 201064
Reutilització d'informació pública
Sollicitud de reutilització de documents administratius quan, per la seva naturalesa, sexigeixi la tramitació d'un procediment (motivadament, quan no existeixin en format electrònic, i en els supòsits en què una norma ho estableixi)
Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica
Destinatari:
- 
                        
Ciutadà
 - 
                        
Empresa
 
Presentació:
- 
                        
Presentación preferentemente por vía electrónica, a través de la Sede Electrónica Central del Ministerio. Presentación presencial, en cualquiera de los registros públicos recogidos en el art. 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.
 
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
- 
                                
DNI electrònic
 - 
                                
Certificat electrònic
 
Documentació:
Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacions:
- 
                                    
Accedint a la Seu electrònica
 
Taxa i/o tarifes: Sí
Forma d'inici: Interesado
- 
                                    
Efecte silenci: Negatiu
 
Fase de tramitació:
- 
                                
Presentació de la sollicitud i resolució de l'òrgan competent d'acord amb el que estableix l'article 10 de la Llei 37/2007, de 16 de novembre.
 
Termini de resolució: 20 Dia/Dies hàbil/s
Fi via: No
Òrgans de resolució:
- 
                                    
Lòrgan competent que tingui els documents dels quals se sollicita la reutilització
 
Recurs:
- 
                                        
Recurs d'alçada davant el superior jeràrquic de l'òrgan titular de les dades. Terminis: 1 mes per interposar-lo i 3 mesos per resoldrel
 
Normativa bàsica
- 
                                    
Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público [Arts. 4.2 y 10] (BOE 17/11/2007)
 - 
                                    
Real Decreto 1495/2011, de 24 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público, para el ámbito del sector público estatal [Art. 8.4] (BOE 8/11/2011)
 
Normativa que regula la tramitació electrònica
- 
                                    
Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.
 
Abans d'"ANAR AL PROCEDIMENT", llegiu amb deteniment aquestes indicacions.
Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre electrònic general de l'AGE (REC). Des d’"ANAR A PROCEDIMENT" podeu:
- Enviar la vostra sol·licitud electrònicament
 - Consulteu l'estat de tramitació del vostre procediment
 - Consulteu la informació relativa a l'accés al registre
 
També podeu presentar la vostra sol·licitud a través d'altres mitjans, previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Quan presenteu una sol·licitud de reutilització d'informació pública davant del Ministeri d'Hisenda, tingueu en compte les indicacions següents a l'apartat “dades de la sol·licitud”:
- Organisme destinatari: la petició s'ha d'adreçar a l'òrgan que posseeixi la documentació que es vulgui reutilitzar.
 - Assumpte: escriviu en aquest camp "Sol·licitud de reutilització d'informació pública"
 - En els camps “Exposa” i “Sol·licita” identifiqueu clarament el document o documents als quals voleu accedir, especificant la finalitat, comercial o no comercial, de la reutilització.
 
Per incidències tècniques que afectin al Registre general electrònic de l'AGE podeu contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html