CODI SIA: 201064
Reutilització d'informació pública
Sollicitud de reutilització de documents administratius quan, per la seva naturalesa, sexigeixi la tramitació d'un procediment (motivadament, quan no existeixin en format electrònic, i en els supòsits en què una norma ho estableixi)
Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica
Destinatari:
-
Ciutadà
-
Empresa
Presentació:
-
Preferentment, la presentació es farà per via electrònica, a través de la seu electrònica central del ministeri. La presencial, en qualsevol dels registres públics de l'art. 38 de la Llei 30/92, de règim jurídic i procediment administratiu comú.
Recorda
Abans d'"ANAR AL PROCEDIMENT", llegiu amb deteniment aquestes indicacions.
Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre electrònic general de l'AGE (REC). Des d’"ANAR A PROCEDIMENT" podeu:
- Enviar la vostra sol·licitud electrònicament
- Consulteu l'estat de tramitació del vostre procediment
- Consulteu la informació relativa a l'accés al registre
També podeu presentar la vostra sol·licitud a través d'altres mitjans, previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Quan presenteu una sol·licitud de reutilització d'informació pública davant del Ministeri d'Hisenda, tingueu en compte les indicacions següents a l'apartat “dades de la sol·licitud”:
- Organisme destinatari: la petició s'ha d'adreçar a l'òrgan que posseeixi la documentació que es vulgui reutilitzar.
- Assumpte: escriviu en aquest camp "Sol·licitud de reutilització d'informació pública"
- En els camps “Exposa” i “Sol·licita” identifiqueu clarament el document o documents als quals voleu accedir, especificant la finalitat, comercial o no comercial, de la reutilització.
Per incidències tècniques que afectin al Registre general electrònic de l'AGE podeu contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html
Ajuda a la tramitació
Formularis per a la tramitació
Identificació:
-
DNI electrònic
-
Certificat electrònic
Documentació:
Formularis:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Notificacions:
-
Accedint a la Seu electrònica
Taxa i/o tarifes: Sí
Forma d'inici: Interesado
-
Efecte silenci: Negatiu
Fase de tramitació:
-
Presentació de la sollicitud i resolució de l'òrgan competent d'acord amb el que estableix l'article 10 de la Llei 37/2007, de 16 de novembre.
Termini de resolució: 20 Dia/Dies hàbil/s
Fi via: No
Òrgans de resolució:
-
Lòrgan competent que tingui els documents dels quals se sollicita la reutilització
Recurs:
-
Recurs d'alçada davant el superior jeràrquic de l'òrgan titular de les dades. Terminis: 1 mes per interposar-lo i 3 mesos per resoldrel
Normatives bàsiques
-
Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público [Arts. 4.2 y 10] (BOE 17/11/2007)
-
Real Decreto 1495/2011, de 24 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público, para el ámbito del sector público estatal [Art. 8.4] (BOE 8/11/2011)