SIA KODEA: 2328523
Webgunearen irisgarritasunaren inguruko eskaera edo kexa baten ezestearen aurkako erreklamazio prozedura.
Erreklamazioa informazio irisgarria eskuratzeko eskaera baten edo kexa baten ezespen arrazoiak ezagutu eta aurkaratzeko, hartutako erabakiarekin ados ez egotekotan neurri egokiak har daitezen eskatzeko, edo erantzunak xedatutako betekizunak betetzen ez dituela arrazoitzeko. Prozedura hori Ministerioari eta haren erakundeei dagokie.
Organo arduraduna: Idazkaritza Nagusi Teknikoa
Hartzailea:
-
Herritarrak
-
Enpresak
-
Administrazioa
Aurkezpena:
-
Aurrez aurrekoa eta/edo elektronikoa, 39/2015 Legeak, urriaren 1ekoak, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoak, xedatutakoaren arabera.
Gogoratu
- Prozedura hau AGEko Erregistro Elektroniko Nagusiko (REC) formularioaren bidez izapidetzen da. “JOAN PROZEDURARA” ataletik honakoa egin dezakezu:
- Zure eskaera modu elektronikoan bidali
- Zure prozeduraren izapideen egoera kontsultatu
- Aipatutako erregistroari buruzko informazioa kontsultatu
- Webgunearen irisgarritasunaren inguruko eskaera edo kexa baten gaitzespenaren aurkako erreklamazioko eskaeretan, kontuan izan honako ohar hauek Erregistro Elektroniko Orokorreko inprimakia eskatzeko atalean:
- Erakunde edo entitate jasotzailea: adierazi “Web Zerbitzuen, Gardentasunaren eta Datuen Babesaren Zuzendariordetza Nagusia”; edo “(dagokion Ministerioko) Idazkaritza Nagusi Teknikoa” erreklamazioa Zuzendariordetza Nagusi horren jarduera batengatik bada
- Gaia: idatzi eremu honetan “Webgunearen irisgarritasunaren inguruko eskaera edo kexa baten gaitzespenaren aurkako erreklamazioko eskaera”
- Adierazten du eta Eskatzen du eremuetan: adierazi zein informazio irisgarriko eskaera edo kexa aurkezten den, eta zehaztu erreklamazioaren xedea (gaitzespenaren arrazoiak ezagutzea eta horien aurka egitea, hartutako erabakiarekin ados ez egotean neurri egokiak hartzeko eskatzea, edo erantzunak eskatutako baldintzak betetzen ez dituela zergatik uste den adieraztea)
- Idazkaritza Nagusi Teknikoak eskainitako Zerbitzu Elektroniko honen inguruko edozein kontsulta egiteko, jarri harremanetan: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Para incidencias técnicas que afecten ao REG pode contactar con: https://reg.redsara.es/contacto
- Esteka prozedurari buruzko informaziora Ministerioaren Atarian.
Tramitaziorako laguntza
Tramitaziorako eskaera-inprimakia
Identifikazioa:
-
NAN elektronikoa
-
Ziurtagiri elektronikoa
-
Clave PIN
Dokumentazioa:
Inprimakiak:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Jakinarazpenak:
-
Posta bidezkoa
-
Elektronikoa, Egoitzan agertuz
-
Elektronikoa, gaitutako helbide elektroniko bidez
Tasa eta/edo tarifak: No
Hasteko modua: Interesado
-
Isilik efektua: Negatiboa
Izapidetze-fasea:
-
Abian jartzen da erreklamazioa irisgarritasunaren ardura duen Ogasun Ministerioko Unitatearen aurrean aurkeztearekin batera.
-
Irisgarritasunaren ardura duen Unitateak emango du ebazpena.
Ebazteko epea: 2 Hilabetea(k)
Trenbidearen amaiera: No
Ebazpen-organoak:
-
Webgunearen irisgarritasunaren ardura duen Unitatearen mailaz goragoko arduraduna, erreklamazioa Unitate horren jarduketaren ingurukoa bada.
-
Ogasun eta Finantza Ministerioaren Irisgarritasunaren Unitatea
Helegitea:
-
Dagozkion errekurtso administratiboak, 2015eko urriaren 1eko 39/2015 Legearen 112. artikuluan xedatutakoaren arabera.
Informazio gehiago nahi izanez gero:
-
Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
Oinarrizko araudiak
-
Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.