SIA KODEA: 2328521
Informazio irisgarriaren eskaerak eta webgunearen irisgarritasunaren inguruko kexak
Salbuetsita egoteagatik edo gehiegizko bolumenagatik irisgarritasun betekizunak betetzen ez dituen informazioa formatu irisgarrian eskatzea; edo kexa bat aurkeztea irisgarritasun betekizunak betetzen ez direla salatzeko. Prozedura hori Ministerioari eta haren erakundeei dagokie.
Organo arduraduna: Idazkaritza Nagusi Teknikoa
Hartzailea:
-
Herritarrak
-
Enpresak
-
Administrazioa
Aurkezpena:
-
Aurrez aurrekoa eta/edo elektronikoa, 39/2015 Legeak, urriaren 1ekoak, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoak, xedatutakoaren arabera.
Gogoratu
- Prozedura hau AGEko Erregistro Elektroniko Nagusiko (REG) formularioaren bidez izapidetzen da. “JOAN PROZEDURARA” ataletik honakoa egin dezakezu:
- Bidali eskera edo kexa bitarteko elektronikoak baliatuta.
- Zure prozeduraren izapideen egoera kontsultatu
- Aipatutako erregistroari buruzko informazioa kontsultatu
- Halaber, eskaera edo kexa aurkeztu daiteke 39/2015 Legeak, urriaren 1ekoak, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzkoak, 16.4. artikuluan jasotako gainerako aukerak baliatuta.
- Informazio irisgarriko eskaeretan eta webgunearen irisgarritasunaren inguruko kexetan, kontuan izan honako ohar hauek Erregistro Elektroniko Orokorreko inprimakia eskatzeko atalean:
- Erakunde edo entitate jasotzailea: adierazi eskatutako informazioa edo kexa eragin duen informazioa argitaratuta dagoen webgunearen edo gailu mugikorretarako aplikazioaren erakunde edo entitate arduraduna.
- Gaia: idatzi eremu honetan “Informazio irisgarriko eskaera” edo “Webgunearen irisgarritasunaren inguruko kexa”, dagokionaren arabera
- Adierazten du eta Eskatzen du eremuetan:
- Informazio irisgarriko eskaeretan, argi eta garbi zehaztu behar dira arrazoizko eta legezko eskaera dela egiaztatzeko aukera ematen duten egintzak, arrazoiak eta eskaria
- Kexan, zehaztu urratzea
- Idazkaritza Nagusi Teknikoak eskainitako Zerbitzu Elektroniko honen inguruko edozein kontsulta egiteko, jarri harremanetan: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- RECri eragiten dioten intzidentzia teknikoetarako, honako honekin harremanetan jar zaitezke: https://reg.redsara.es/contacto
- Esteka prozedurari buruzko informaziora Ministerioaren Atarian
Tramitaziorako laguntza
Tramitaziorako eskaera-inprimakia
Identifikazioa:
-
NAN elektronikoa
-
Ziurtagiri elektronikoa
-
Clave PIN
Dokumentazioa:
Inprimakiak:Sí (Consultar Formularios para la tramitación)
Jakinarazpenak:
-
Posta bidezkoa
-
Elektronikoa, Egoitzan agertuz
-
Elektronikoa, gaitutako helbide elektroniko bidez
Tasa eta/edo tarifak: No
Hasteko modua: Interesado
-
Isilik efektua: Negatiboa
Izapidetze-fasea:
-
Eskaera aurkeztearekin batera jartzen da abian.
-
Webgunearen ardura duen zentroak ematen du ebazpena.
Ebazteko epea: 20 Egun balioduna(k)
Trenbidearen amaiera: No
Ebazpen-organoak:
-
Webgune edo web aplikazioaren arduraduna
Helegitea:
-
Gora jotzeko errekurtsoa mailaz goragoko organoaren aurrean
Informazio gehiago nahi izanez gero:
-
Correo: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
Oinarrizko araudiak
-
Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.